熊本高等専門学校

Emotional intelligence : perspectives from educational and positive psychology

Jerrell C. Cassady, Mourad Ali Eissa, editors. ; : pbk.. -- Peter Lang, 2008. -- (Counterpoints : studies in the postmodern theory of education ; vol. 336). <BB00870630>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 返却予定日
0001 : pbk. 熊本(八代) (八代)教員室 141||Em 1132050290 禁帯出
No. 0001
巻号 : pbk.
所蔵館 熊本(八代)
配置場所 (八代)教員室
請求記号 141||Em
資料ID 1132050290
状態 禁帯出
コメント
返却予定日

書誌詳細

標題および責任表示 Emotional intelligence : perspectives from educational and positive psychology / Jerrell C. Cassady, Mourad Ali Eissa, editors.
出版・頒布事項 New York : Peter Lang , c2008
形態事項 ix, 229 p. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 9781433101953
巻号情報
巻次等 : pbk.
ISBN 9781433101960
書誌構造リンク Counterpoints : studies in the postmodern theory of education <BB00892962> vol. 336//a
注記 Includes bibliographical references and index
注記 HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0811/2008006256.html Information=Table of contents only
学情ID BB01848393
本文言語コード 英語
著者標目リンク Cassady, Jerrell C. <>
著者標目リンク Eissa, Mourad Ali <>
分類標目 LCC:BF576
分類標目 DC22:152.4
件名標目等 Emotional intelligence
件名標目等 Educational psychology
件名標目等 Positive psychology