豊田工業高等専門学校

Sociocultural theory and the pedagogical imperative in L2 education : Vygotskian praxis and the research/practice divide

James P. Lantolf, Matthew E. Poehner ; : hbk, : pbk. -- Routledge, 2014. -- (ESL and applied linguistics professional series). <BB01747049>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 返却予定日 予約
0001 : pbk 豊田高専 研究室 807||L 0076453 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 豊田高専
配置場所 研究室
請求記号 807||L
資料ID 0076453
状態
コメント
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Sociocultural theory and the pedagogical imperative in L2 education : Vygotskian praxis and the research/practice divide / James P. Lantolf, Matthew E. Poehner
出版・頒布事項 New York : Routledge , 2014
形態事項 xv, 252 p. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9780415894173
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9780415894180
書誌構造リンク ESL and applied linguistics professional series <BB01896395>//a
注記 Includes bibliographical references (p. [225]-242) and index
学情ID BB15121305
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Lantolf, James P. <>
著者標目リンク Poehner, Matthew E. <>
分類標目 LCC:P118.2
分類標目 DC23:418.0071
件名標目等 Second language acquisition -- Social aspects
件名標目等 Vygotskiĭ, L. S. (Lev Semenovich), 1896-1934