豊田工業高等専門学校

Cognition and instruction : Twenty-five years of progress

edited by Sharon M. Carver, David Klahr ; : cloth, : pbk. -- L. Erlbaum Associates, 2001. -- (Carnegie Mellon symposia on cognition). <BB01327521>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 返却予定日 予約
0001 豊田高専 書庫1F 141.5||C 0072026 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 豊田高専
配置場所 書庫1F
請求記号 141.5||C
資料ID 0072026
状態
コメント
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Cognition and instruction : Twenty-five years of progress / edited by Sharon M. Carver, David Klahr
出版・頒布事項 Mahwah, N.J : L. Erlbaum Associates , 2001
形態事項 xxiii, 522 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 0805838236
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0805838244
書誌構造リンク Carnegie Mellon symposia on cognition <BB00570021>//a
注記 "This volume is based on papers presented in June 1999 at the 30th Carnegie Symposium on Cognition." -- Pref.
注記 Includes bibliographical references and indexes
学情ID BA52026849
本文言語コード 英語
著者標目リンク Carver, Sharon M. <>
著者標目リンク Klahr, David <NC:DA00840635>