豊田工業高等専門学校

How people learn : brain, mind, experience, and school

John D. Bransford ... [et al.], editors ; Committee on Developments in the Science of Learning and Committee on Learning Research and Educational Practice, Commission on Behavioral and Social Sciences and Education, National Research Council ; : pbk. -- Expanded ed. -- National Academy Press, 2000. <BB00594163>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 返却予定日 予約
0001 豊田高専 研究室 371.4||B 0072314 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 豊田高専
配置場所 研究室
請求記号 371.4||B
資料ID 0072314
状態
コメント
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 How people learn : brain, mind, experience, and school / John D. Bransford ... [et al.], editors ; Committee on Developments in the Science of Learning and Committee on Learning Research and Educational Practice, Commission on Behavioral and Social Sciences and Education, National Research Council
版事項 Expanded ed
出版・頒布事項 Washington, D.C. : National Academy Press , c2000
形態事項 x, 374 p. : ill. ; 27 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0309070368
内容著作注記 Learning : from speculation to science
内容著作注記 How experts differ from novices
内容著作注記 Learning and transfer
内容著作注記 How children learn
内容著作注記 Mind and brain
内容著作注記 The design of learning environments
内容著作注記 Effective teaching : examples in history, mathematics, and science
内容著作注記 Teaching learning
内容著作注記 Technology to support learning
内容著作注記 Conclusions
内容著作注記 Next Steps for Research
注記 Includes bibliographical references (p. 285-348) and index
学情ID BA49393091
本文言語コード 英語
著者標目リンク Bransford, John <>
著者標目リンク National Research Council (U.S.). Committee on Developments in the Science of Learning <NC:DA12857828>
著者標目リンク National Research Council (U.S.). Committee on Learning Research and Educational Practice <>
分類標目 LCC:LB1060
分類標目 DC21:370.15/23
件名標目等 Learning, Psychology of
件名標目等 Learning -- Social aspects