豊田工業高等専門学校

Mathematics to-day : a guide for teachers

edited by Howard F. Fehr. -- Organisation for Economic Co-operation and Development, 1964. -- (New thinking in school science). <BB00227474>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 返却予定日 予約
0001 豊田高専 研究室 410||O 0012691 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 豊田高専
配置場所 研究室
請求記号 410||O
資料ID 0012691
状態
コメント
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Mathematics to-day : a guide for teachers / edited by Howard F. Fehr
出版・頒布事項 Paris : Organisation for Economic Co-operation and Development , 1964
形態事項 420 p. : ill. ; 24 cm
書誌構造リンク New thinking in school science <BB00153434>//a
注記 Proceedings of an International Working Session on New Teaching Methods for School Mathematics, Athens, 17th-23rd November 1963
注記 Includes bibliographies
学情ID BA25452811
本文言語コード 英語
著者標目リンク *International Working Session on New Teaching Methods for School Mathematics, Athens, 1963 <>
著者標目リンク Fehr, Howard F. (Howard Franklin), 1901- <> ed
分類標目 LCC:QA11
分類標目 DC:510/.071/2
件名標目等 Mathematics -- Study and teaching -- Addresses, essays, lectures